emmi&eetu kirjoitti:
Ainoa ongelma tässä esiintyy sen suhteen että miten siirtää nämä aikaisemmat viestit tältä forumilta tulevalle. Onko nykyisen forumin "hoitajalla" aikaa ja halua jatkaa tästä?
Ei onnistu siirrot, ei. Olen kysynyt jo tätä, kun hankin toisen foorumipaikan (mainokseton) ja halusin kaiken datan siirrettävän sinne.
Ja otetaanpa taas huomioon, että esimerkiksi minä, joka silloin tämän uuden foorumin perustin, olen työssäkäyvä opiskelija (nyt harjoittelussa joten viikossa tulee n. 55h töitä,) en ehdi täällä mitään sen kummempia tekemään, eikä täällä oikein voikaan tehdä.
Ja rahaa en haluaisi lähteä keneltäkään kinumaan, kun se ei vaan ota tuulta allensa. Kaikki pitää kuitenki aina maksella netissä luottokortilla, ja nyt jo jurppii noitten mainosten pois maksaminen (ei muuten oo halpaa huvia, mut ilmainen on ADDblock plus mozillaan).
Tarkoitus on edelleen, että tämä on vain ajanviettopaikka jne, eikä siihen tarvita mitn domainia, sillä tänä löytyy kyllä googlettamallakin.
edit: Mä nyt kuitenkin tutustun tuohon webbihotelliin, kunhan löydän aikaa siihen, mutta epäilen ettei siirrot onnistu, sillä phhBB-pohjan tarjoajiakin on aika monta, tää meidän tarjoaja ei ole se alkuperäinen.